Fuel2Invest

Business and Sports Performance heeft op basis van de ervaringen met het binnenhalen van meer dan 70 investeerders in de diverse Dutch Lions FC organisaties, het realiseren van diverse voetbalcomplexen en het verkrijgen van licenties, een eigen model ontwikkeld voor het succesvol pitchen van (business- en/of marketing)plannen aan stakeholders.

Deze stakeholders kunnen variëren van intern – zoals eigenaren, directie/bestuursleden, adviseurs, management en medewerkers – tot extern – zoals aandeelhouders, banken, investeerders, overheidsinstanties en de community.

In de tweedaagse training “Het pitchen van een plan aan stakeholders” wordt u geholpen om niet alleen uw plan scherp te stellen, maar tevens uw plan te vertalen naar een presentatie die u ook daadwerkelijk gaat geven in de training aan de hand van het Fuel2Invest Model*. Daarbij wordt u niet alleen geleerd om de presentatie goed te geven maar ook hoe u kunt omgaan met mogelijke bezwaren en kunt “sturen” op buy-in van de aanwezige stakeholders.

Meer informatie over deze unieke training kunt u vinden op www.fuel2invest.com.

 

Fuel2Invest Model